hittarecept.se frumoschi.blogg.se - I´ll be there for you....

I´ll be there for you....

*nynnar*
Det är låten som spelas i serien VÄNNER ni vet!! Det är ju jättefin text på alla sätt och vis och jag älskar serien..... jag gillar också att den får mig att tänka på min familj och ja, jag har tom gråtit till den låten för att det blev så väldans mycket känslor i kroppen en gång. MEN....nu är det som så att jag inte kan få den ur pannan idag...började få den i skallen vid 4-tiden i morse och sen dess så går den på repeat.
Är det inte galet hur vissa låtar bara fastnar o ger sig inte av?!
Det kan va låtar som jag bara avskyr, men har de smugit sig in mellan de små grå så är det f-n likt att få bort dem!!

Allt ifrån Ipren-låten med den lille blå mannen som spelar gitarr, Gangnamstyle, Vill ha dig i mörkret hos mig med Free Style, raplåtar från 80-talet som med all säkerhet texten låter helt annorlunda när originalet sjunger den men har man sjungit samma ord i över 25 år så sitter det där....antingen man vill det eller inte!!
Jag försöker lyssna på musik som kan få mig på bättre tankar, men då är jag så förbannat korkad att jag efter en stund sjunger (inuti huvudet alltså, inte högt som tur är) den nya melodin fast med texten I´ll be theer for you!!

Korkad?! Jaaa antagligen helt j-a totalskruvad.... och jag tar tacksamt emot tips på hur man kan få det här löjliga problemet löst!
*bockar o bugar djupt och innerligt*

Önskar er alla en fantastiskt go start på helgen....det ska jag ha...med Herr Faschi!! <3

Kramar
Fru Moschi
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer :

#1: Pia

Ha ha ha... känner igen problemet men har tyvärr ingen lösning... bara att härda ut tills hjärnan fastnar för nåt annat... =)

Ha en alldeles underbar helg med I´ll be there for you1 Hihihi... Kramen!

Svar: Det är så illa alltså Pia?! Haha...det kan bli en jobbig helg för maken ;)Tack goa goa du och välkommen hit till min nya blogg!!

Kramar
Fru Moschi
Fru Moschi

skriven
#2: Åsa Malmberg

Har haft låten Miss decibel på hjärnan en hel vecka nu. Börjar bli tjatigt så jag ska göra vad jag kan för att byta i helgen. Några förslag ?

Svar: Hahaha...men vi kanske kan byta nu då Åsa, för den är mycket bättre än min!!
Kram
Fru Moschi
Fru Moschi

skriven

Kommentera inlägget här :