hittarecept.se frumoschi.blogg.se - Ett LITET projekt - check!

Ett LITET projekt - check!

Jag har ju alltid lite mindre eller lite större projekt på gång här hemma....det beror antagligen på att mitt sinne måste gödas lite emellanåt och jag kan ju inte arbeta och göra rätt för mig, sååå...då blir mina projekt som ett slags arbete för mig.
Extra kul att det blir lite förändringar här hemma, det är ju trevligt eftersom jag är hemma i stort sett jämt och mina ögon sliter på inredning och väggar mer än vad det gör hos folk som har ett arbete att gå till!
*blinkar ed ena ögat och ler*

Ett LITET projekt har varit att få tummen ur och skaffa vit sprayfärg och spraya om en brun väggdekoration vi har haft i flera år.
Igår blev den klar och nu sitter den uppe på sin nya plats, i vår hall!!
Det är alltså den stora runda gallergrunkan!
*pekar längst upp till vänster på bilden*

Nu får jag fundera ut nåt nytt litet projekt som jag kan roa mig med nån dag som jag är piggelin!!
Något lagom fysiskt ansträngande.... nej tack....jag vill inte ha tips som inkluderar glasspinnar, frigolit, sandpapper eller skumgummi.... *skakar lätt på huvet*.... men gärna andra små höstiga husmystips om någon har!
*ler brett och nickar ivrigt*

Nu ska jag iväg på tjejmys....vi kommer antagligen inte syssla med något i projektväg!!

Kvällskram
Fru Moschi
 

Kommentarer :

#1: Anonym

Duktiga finaste Pernilla, åh vad snyggt. Åh, tack så mycket för mig en otroligt betydelsefull kväll igår. Så tacksam och glad. Kram

Svar: Tack go Fru Y, det var en jättemysig kväll <3 Kramar i massor till dig
Fru Moschi

skriven
#2: 32årig kvinna me 2 barn

Det blev himla bra me projektet. Vi har ochså skaffat ett projekt. Vi har köpt hus. Stort som ja vill ha de i området som ja vill bo nära min stora flickas skola. :) . Men ett renoveringsprojekt. Undrar nu om
Vi har tagit på oss för mycket småbarn, Karl, jobb å allt. Man måste ju orka me allt. Precis som ja vill ha de men egentligen skulle ja vilja ha ett tipp topp hus, men de hade vi inte råd me. Så nu ska vi titta på kök å fixa båda barnens rum innan vi flyttar in. Kram på dej å hoppas du får en fin helg fina du

Svar: Tack så mycket. Men vad roligt... ta det bara i LAGOM takt. Ha små mål och projekt som du känner att du klarar, då är det lättare att ta tag i de större sen!Det kommer säkert gå jättebra, önskar dig all lycka till!!
Kram
Fru Moschi

skriven
#3: Sara

Så otroligt snyggt :)

Svar: TACK Sara =)
Fru Moschi

skriven

Kommentera inlägget här :