hittarecept.se frumoschi.blogg.se - Damdamtaram.....damdamtaram.....

Damdamtaram.....damdamtaram.....


Nu mina vänner kommer äntligen lite bilder från bröllopet! Bilderna är tagna av Fotograf Julia Jonsson som har tagit mängder av vackra bilder på brudparet samt alla oss gäster!
https://www.facebook.com/fotograf.julia.jonsson?fref=ts
*ler brett*
Här är hela brudföljet. Nygifta!! Brudpar o Mustang

Vilken underbar dag detta var, att se sin äldsta dotter gifta sig med sin kärlek var galet....så fantastiskt att min tös som var pytteliten nästan nyss....plötsligt är stor och är nu Nathalie hustru till sin Per!


All lycka önskar jag dem båda! <3

De bilder som kommer nu är från vår egen kamera:
Längst till vänster har vi vackra brudtärnorna Bella och Malin, sen Ninni och hennes mormor.
   Bröllopsinbjudningarna.... mååånga bidde det! Godis!

 Underbara Almenäs Ysteri där vi festade. Ninnis låtsaskompis Gulliver till vänster och Gallevanten Eva fick självklart vara med!
Bröllopstårtan som jag gjort själv blev mycket uppskattad! 

Så där...nu har ni fått lite smakprov på bröllopsbilderna, ni är ju några som väntat läääääänge på dem!
*blinkar med ena ögat*

Detta var en av de lyckligaste och finaste dagarna jag varit med om!

Kramar
Fru Moschi

Kommentarer :

#1: Anonym

Vackert

Svar: Tack det var verkligen jättevackert!! =)
Fru Moschi

skriven
#2: Ylva

Åh vad roligt, så som jag har längtat. Förstår att du var en stolt mor när du gifte bort din vackra dotter. Så fantastiska bilder och vad detta måste känts speciellt. <3 <3 <3

Svar: Det kändes nästan overkligt Ylva.... både jag och Tony känner oss ju relativt unga o det är lite svårt att förstå att man har så stora barn som redan gifter sig <3 Vi var och är oerhört stolta på alla sätt o vis....över alla ungarna såklart, men speciellt denna dag. Kommer en fin bild på alla våra barn från denna dag sen! <3 Kramar
Fru Moschi

skriven
#3: Mr & Mrs Blues

Fantastiskt att få delta på bröllopet mellan Ninni och Per!
"Nyss" höll vi henne i vår famn då ni precis kommit hem från BB, och nu stod hon där som den vackraste av alla brudar på hela jorden.. Ett minne för livet även för oss! :)

Svar: Så gott att ha er med i alla våra familjeaktiviteter där ni är självklara för oss alla! <3Ja ni var ju de allra första bland släkt, familj o vänner som träffade Ninni o jag vet ju att ni liksom vi är förvånade över hur fort tiden har gått o HUR är det möjligt att man har en 24-åring som gifter sig när man känner sig som 26 år fortfarande!? ;)
Pöss o lööv
Fru Moschi

skriven
#4: Ylva

Då får jag längta igen. <3

Svar: ;)<3
Fru Moschi

skriven

Kommentera inlägget här :