hittarecept.se frumoschi.blogg.se - Hur kul som helst!!

Hur kul som helst!!

Idag tog jag mod till mig att dela med mig av min blogg på min fb-sida.... *ler*... det är ju några år sen jag bloggade med hela hjärtat sist och min senaste blogg togs bort utan förvarning när NÅN bestämt sig för att Amelia inte skulle ha oss amatörbloggare kvar *blinkar med ena ögat* och tyvärr hann jag då inte spara det jag skrev där. Blev lite less och trött på mig själv för att jag inte hittat min gamla bloggnista.
Nu hoppas jag att den ska infinna sig och att mina gamla bloggföljare ger mig ytterligare en chans att få dela med mig av värdelöst vetande, vardagstristess, kärlek, familjeliv och guuuud vet vad!!
*ler*

Som av en händelse så gick jag förbi spegeln förut och noterade att det är några fler rynkor sen sist jag bloggade ivrigt... Rynkor som jag bär med stolthet för många skratt och leenden har gjort dessa fåror....mycket smärta har också bidragit med en och annan det får jag lov att erkänna, men jag vill ändå tro att de allra flesta har kommit ur allt gott jag har varit med om under årens lopp!!
Jag hoppas att jag kan få lov att bjuda på en o annan början till rynkor hos några av er här....och att ni kan ge mig några fler!!

Önskar er alla en god natt hörrni och hoppas att vi "ses" imorrn igen!!

Nattekramar
Fru Moschi

Kommentera inlägget här :