hittarecept.se frumoschi.blogg.se - Excalibur....jaaa tack!!

Excalibur....jaaa tack!!

Jag är nyförälskad.....så där snudd på galet, pirrigt, skakigt nyförälskad!!!
Har varit i Örebro hos goaste, bästaste, underbaraste vännerna och vi var iväg på en lång biltur runt Mälaren under lördagen. Tillsammans med en sisådär 600 bilar förutom våra.... *ler*

Under trippen så var det flera stopp där man hade chansen att se alla bilar, eller iaf så många bilar man kunde hinna med av de som var med och åkte. Plötsligt stod den där framför mig....hjärtat hoppade till o jag fick fjärilar i magen!! Excalibur....en stor och präktig, vacker och galet i ögonfallande bil!!
Jag är inte den som går o förälskar mig i bilar, jag åker supergärna bil i alla de former som fungerar ordentligt!!
Men denna bilen...den bara skrek efter mig... "DU VILL HA MIG, DU VILL HA MIG!!!" och jaaa, jag vill ha det!!

Vid det sista stoppet, Westerkvarn mellan Kolbäck och Strömsholm, skulle vi ta oss en matbit, precis när vi var laddade för att gå iväg så kommer en trevlig snubbe fram och börjar prata med oss. Det visar sig att han är den lyckliga ägaren till den vackra bilen som mitt veka hjärta fallit för!! Det var superkul att höra att han köpt bilen för 14 dagar sen och inte har för avsikt att låta bilen stå i ett garage eller på nån utställning utan ska köras och njutas av för ägarnas och beskådarnas del!! Tack för det säger jag!!

Och tack även till våra vänner Mr & Mrs Blues, som vanligt har vi haft det på allra bästa vis när vi umgåtts under helgen....ser fram emot vår resa till USA i höst!!

Nu önskar jag er alla en god natt, imorrn kommer lite mer rapport om helgen!

Nattekramar
Fru Moschi
 
 
 

Kommentera inlägget här :