hittarecept.se frumoschi.blogg.se - Det var ett bra tag sen....

Det var ett bra tag sen....

...som jag fingrade på tangenterna i syfte att få till ett blogginlägg!
Några av er har märkt det och några av er har även hört av sig och undrat var i hela friden jag håller hus.
*ler*
Jag har hållit hus i mitt skröppel till kropp som efter en sommar full av renovering och månader av bröllopsbestyr då Prinsessan nu äntligen i lördags gift sig med sin goa Prins!
Ett fantastiskt bröllop som blev precis som brudparet önskat och alla vi gäster kunde inte önska oss ett mer välplanerat och trevligt bröllop!

De av er som är vänner med mig på facebook vet ju att jag hade den stora äran att göra alla bröllopstårtorna, det var en utmaning kan jag lova!!
3 dygn i effektiv arbetstid lades ner på en trevåningstårta och 10 mindre tårtor.
 

Jag kommer att bjussa på mitt recept och bilder i ett enskilt inlägg för er som är nyfikna på det!
*blinkar med ena ögat*

Jag känner en enorm tacksamhet över att ha friska, pigga och hjälpsamma svärföräldrar och vänliga, underbara bästa vänner Madde och Jocke som efter bröllopet hjälpte oss att städa, plocka ihop bord och stolar, plocka fimpar, skrapa snus, sortera sopor, packa bröllopsgåvor och guuud vet vad vi gjorde hela söndagen!
TACK UNDERBARA NI!!!
 
Nu ser vi fram emot vackra bilder från bröllopsdagen samt att repa lite kraft igen. En skröpplig kropp är skröppligare än skröppligast, men det var det verkligen värt!

Jag hoppas också på att jag ska få ork och energi till att blogga mer igen, har saknat det men inte kunnat samla tankarna pga att skröpplet tagit mycket stryk senaste månaderna!
Tack för att ni har frågat efter mig och för att ni har tålamod!
*tittar på de rara som frågat efter mig*

Fridens liljor på er alla denna fina höstdag!

Kram
Fru Moschi



Kommentarer :

#1: Linda

Myser hela jag - äntligen är du tillbaka!

Massa kärlek, kraft och energi till dig du efter säkerligen ett fantastiskt bröllop - längtar nyfiket=)

Kram Kram

Svar: Tack goa Linda!! <3 Ska dela med mig av bilder så fort vi fått de fina från fotografen och när brud o brudgum godkänt vilka jag får dela med mig av ;)Kramar i massor till dig <3
Fru Moschi

skriven
#2: 32 årig kvinna me 2 barn

Va bra att du känner dej bättre nu. Kul att du börjar blogga igen:). Hur var de nu på kap verde?

Svar: Tack tack... jag ska försöka att blogga på litegrann igen. Kap Verde är en fantastisk ö med vackra sandstränder o underbart vatten, men vår vistelse där blev en av våra värsta vi varit med om. Hotell o mat under all kritik, befolkningen oartig och stressade oss galet mkr...du vet när det tjatar o förföljer en för att man ska handla o sen bli ruskigt otrevliga när man säger att man inte är intresserad. Vi höll oss på hotellet i stort sett hela veckan, i ena hörnet av området där vi var några svenskar som försökte få lugn o ro. Iskallt i poolen, badade vara en gång under den veckan. Sååå.... OM vi skulle åka tillbaka så lär vi kolla upp hotellet mycket bättre!!Hoppas allt är bra med dig!?
=)
Fru Moschi

skriven
#3: 32 årig kvinna me 2 barn

Allt är bra. Nytt jobb som personlig assistent för ja vill jobba 75% så kombinerar ja de me tvätten som ja jobbar50% me.

Svar: Låter toppen!! =) Kram
Fru Moschi

skriven
#4: 32årig kvinna me 2 barn

Har du några kort på de vackra tårtorna? Kram

Svar: Det kommer kort och recept på tårtorna så fort vi fått bröllopsfotografens bilder! =)Kram
Fru Moschi

skriven

Kommentera inlägget här :