hittarecept.se frumoschi.blogg.se - Det är ju bara så jäkla gött!!

Det är ju bara så jäkla gött!!

God morgon kära vänner, bekanta, bloggkollegor och alla er brett*

Idag ska jag köra LillKickan till Jönköping, hon ska följa med sin goa vän M för att titta på hennes bebbe i magen för andra gången OCH.... *trumvirvel*.... ta reda på om det är en kille eller tjejja!
*klappar händerna och skuttar lite morgonstelt*

Tänk att det här med bebisar ger mig så galet stora och starka känslor i kroppen min!
Jag är verkligen totalt superkörd på bebisar i alla storlekar, former, hudfärger, håriga eller mindre håriga, glada eller ledsna, blåögda eller brunögda....enmånaders eller åttamånaders...*ler brett och suckar djupt*... vill ha en bebis i famnen mest hela tiden faktiskt!
För det är så här mina vänner...att när jag får snosa bebis så får jag så mycket måbrahormoner i kroppen att min smärta känns mycket mindre.

Jag slappnar av och hjärnan blir nästan lite bortdomnad...jag glömmer allt annat runtomkring mig och är bara här och nu när jag har bebbe i famnen!!
*blundar och ser drömmande ut*

Åååh det är så gött hörrni!!
*ler brett*

En vacker dag hoppas jag på att bli mormor eller farmor, livets karamell sägs det ju och jag är en riktig godisråtta!!

Ha en fin dag alla, det ska jag ha!

Kramar
Fru Moschi

Kommentarer :

#1: Ylva

Underbart hur bebisar kan skapa underverk. Men, tur att när du får njuta av livets karamell inte behöver ha mer sömnlösa nätter i många år pga. söta små. Kanske ngn. bebisnatt då och då. Fast denna sömnlöshet är i efterhand ganska underbar. Kram på dig och ha en härlig dag med dotra och vän. Kram 💖

Svar: Ja de är magiska de små liven!! Jag längtar som en tok o jajemen.....en sömnlös natt då o då kan jag verkligen stå ut med...bara jag får barnbarn så ;)Kramar i massor till dig <3
Fru Moschi

skriven
#2: Jennifer på Fashioncut

Dags för mig att boka in ett besök hos dig så du får snosa lite bebis då helt enkelt? :)

Svar: Haha..jaaa Jennifer, det vore på sin plats ;)
Fru Moschi

skriven

Kommentera inlägget här :