hittarecept.se frumoschi.blogg.se - Det är på håret....

Det är på håret....




 ..... som ni ser min personlighet!!
Jag satt och kollade på en massa gamla bilder och kunde ganska så snabbt konstatera att mitt hår mestadels stått uppåt de senaste åren!
*skrattar och skakar på huvet*
Det är alltså inte en klubb för inbördes beundran som jag bjuder på här...nääe.... jag bjuder på mer eller mindre angenäma frisyrer som jag har haft.

Att ha håret ståendes rätt upp har liksom blivit lite mitt "varumärke" och jag känner mig lugn och tillfreds när jag tuperar mitt hår och sprayar så det står som det ska!

Antagligen så kommer jag sitta på ålderdomshemmet en dag....med håret ståendes så rätt upp som det bara går!
*blinkar med ena ögat*

Hur ofta byter ni frisyrer och vilken trivs ni bäst i?!

Kram från en frisyrnyfiken Fru Moschi
 

Kommentera inlägget här :