hittarecept.se frumoschi.blogg.se - Bästa veckodagen!

Bästa veckodagen!

Tror inte det är så vanligt att folk längtar efter just tisdagar kanske, men jag ÄLSKAR tisdagar! 
På tisdagar är det MormorochAllydag nämligen.
*ler  löjligt men kärleksfullt*
Då har mitt goa lilla busfrö sin städerska hemma, då är de hemma hos mig hela dagen! Det bliv massor bus, lek, mys, käk, kel, sov och kärlek med Ally i centrum ända tills hon ledsnar på mormor.... eller nej, tills hennes mamma tycker det är dags att åka hem till pappan! 
*blinkar med ena ögat*
Det är så jäkla härligt att inte behöva tänka på nåt annat än att bara vara tillsamman och ha det riktigt gött!
Nu har Ally och mamman åkt hem för denna gången och som tur är så behöver jag aldrig sitta och rulla tummarna och vänta tills nästa tisdag. Det brukar gå en eller kanske två dagar så blir det goa pussar och kramar igen!
 
Nu ligger jag ute i solen och tänker fullkomligt suga i mig dagens sista solstrålar!
*blundar och njuter*
 
Hurrar högt och ljudligt för min lilla svärmor som idag fyller hela 75 år! Vet att hon sitter på västkusten och har det gott, hoppas svärfar bjuder henne på lite "kuldricka" (läs champagne) och att han skämmer bort henne lite idag!
 
Önskar er alla en riktigt härlig kväll!
Kram fru Moschi
 
 
 

Kommentera inlägget här :