hittarecept.se frumoschi.blogg.se - Fixat och nu iväg....

Fixat och nu iväg....

Dagen är räddad, maken fixade bilen!
*ler brett*
En stor bult var inborrad i bakre vänster däck och skapade de där fruktansvärda WOSCHWOSCH-ljudet!
Nu är vinterdäcken på och det blir en tur till däckverkstaden på måndag för att fixa till problemet!

Nu laddar jag för att åka iväg med mor och LillKickan...det blir mysigt!

Maken är på plats i Helsingborg med sina "ölgubbar" och jag hoppas de får en riktigt bra dag!

Nu ska jag en snabbis förbi Prinsessan och lämna några grejer samt födelsedagskrama henne lite! Vår lilla lilla Sessa blir 24 år gammal idag, helt otroligt vad tiden går fort....och vad jag låter som en gammal faster nu upptäcker jag.... *skrattar lite*...ni vet, det där kläm på kinden och "ÅÅÅÅH vad stor du har blivit...ja det är ju på barnen som man förstår att man själv blir gammal".....och så låter man plötsligt så som man lovade sig själv att ALDRIG låta!!
*skakar på huvet*

Jaja...det är iaf på ungarna som JAG inser att jag börjar bli lite till åren. Skröpplet till kropp har ju i många år signalerat att den är mer än lastgammal, men mitt sinne och min själ säger nåt heeeelt annat!
*pekar med hela händerna upp o ner över hela skröpplet och vevar sen en extra sväng över hjärttrakten*

Nä, nog med småprat hörrni...nu blir det ut på toa o pudra näsan och sen ut på bygden!

Fridens liljor och allt gott önskar jag er denna dag!

Kram
Fru Moschi

Kommentera inlägget här :