hittarecept.se frumoschi.blogg.se - Buzztar tänderna!!

Buzztar tänderna!!

Jag bara måste berätta om min tandborste......köpte en ny Oral-B för ett tag sen då min gamla elektriska tandborste valde att gå ur tiden.
Det passade sig så fint att jag samtidigt fick möjligheten att "buzza" Oral-B:s tandborsthuvuden.... för er som inte vet vad man gör när man "buzzar" så kan jag berätta att jag är med i Buzzador där man kan få möjlighet att vara med i olika kampanjer och testa produkter samt tala med andra om produkterna och även dela ut prover så ens vänner och bekanta också får en chans att testa!!
www.buzzador.se
Så här nöjd är jag med min 3D White-tandborste!!
Den är superbra och jag rekommenderar den verkligen till er som också har en Oral-B eller till er som vill köpa en ny!!

Maken testar Trizone-borsthuvudet och han  är också jättenöjd med den!!

Borsta lugnt därute!!

Kramar
Fru Moschi
 

Kommentera inlägget här :