hittarecept.se frumoschi.blogg.se - Blue and whitedotted bikini!

Blue and whitedotted bikini!

Ja vad tror ni om dessa mina vänner?!
*kollar runt*
Nyinköp inför resan till Kap Verde...räknar ner men önskar att tiden går lite fortare för kroppen skriker efter värme!! En tankini, kjol, bikini byxor och överdel...nu kommer jag matcha Herr Faschi som har blå/vit/röda badbrallor!
*ler brett*
23 dagar kvar tills jag går på den här stranden!!

Idag är det råkallt...så det rysligt kallt så det gör ont ända in i benmärg och själ!
Ett akutbesök hos tandis gjorde inte starten på den här dagen så mycket bättre. Lagningen som gjordes för två veckor sen misslyckades och nu börjar vi om och gör en rotfyllning istället. Lite surt att behöva laga den här tanden gång på gång... jag hade ju en ny tandläkare i maj förra året för att de hade missat min årliga undersökning och det då inte fanns någon tid hos MIN tandis...hon gjorde en lagning av den här taden men gjorde tydligen inte rent ordentligt då det hade gått ner djupare inunder lagningen som gjorts då.
Nu hoppas jag på att det blir bra med den här nya lagningen och att jag slipper tandvärk.
*suckar lätt*
Tyvärr så hade det släppt en bit i en annan tand så jag kommer behöva laga den också....jag som sa tack och hej för två veckor sen och vi skulle inte ses förrän i november...jovisst....det gick ju bra...NOT!

Det är surt att ha så sköra tänder och trots att jag donar och grejar med mina tänder flera gånger om dagen så är det inte nog.... så förstörda har de blivit av mediciner de senaste 15 åren och pencillin som jag är uppväxt med...öroninflammationer och halsfluss 8-10 ggr om året från jag var riktigt liten tills jag kom i tonåren....sen var det bara ett par gånger om året!
*nickar*

Så var det med det.... nu blickar jag framåt och längtar till sol och värme där skröpplet till kropp kommer få det så gött så gött!!

Hoppas ni får en fin dag och att ni inte glömmer att äta minst en semla dagen till ära!
*ler och blinkar med ena ögat*

Tisdagskramar
Fru Moschi

Kommentarer :

#1: Kvinna me 2 barn

Hur gick resan till kap verde? Va de kul?

Svar: Hej!Resan var sisådär. Själva landskapet med hav, palmer o enormt vacker sandstrand var underbart, men befolkningen var lite för på. Hotellet var under all kritik så OM vi åker tillbaka så kommer vi var enormt petiga med vad vi väljer för hotell!
=)
Med vänlig hälsning
Fru Moschi
Fru Moschi

skriven

Kommentera inlägget här :