hittarecept.se frumoschi.blogg.se - Vimsig mellan öronen!

Vimsig mellan öronen!

Den klantigt självorsakade sömnlösa natten börjar göra sig lite väl mycket till känna nu!!
*gäspar och gnuggar svidande ögonlock*
Jag trodde att jag hade full koll på min dosett och när, var och hur jag ska ta mina mediciner. Men igår kväll så klantade jag till det ordentligt när jag skulle fixa till mina medicinmuggar inför natten och sen slänga i mig vad jag trodde var mina nattmediciner....
*skakar trött på huvudet*
Jag slängde i mig de mediciner som jag skulle ha tagit nu i eftermiddag.... inga insomningstabletter eller luddigmellanöronentabletter och det andra "smågottat".... Förvånat låg jag i natt och kollade när klockan gick och gick och jag blev aldrig trött. Vågade inte ta "mer" insomningstabletter heller för jag trodde ju att jag hade fått i mig min megados redan... så korkad som jag var så gick jag upp och tog en omgång med morfin som jag får ta vid behov för att jag trodde att det skulle få mig lite dåsig.
Men eftersom jag istället fått i mig alldeles för mycket morfin så blev jag ju bara piggare och piggare.... Jaja...nu har jag lärt mig en läxa och det gick ju trots allt bra.... bara sömnlöshet... minns i efterhand hur förvånad jag var över att jag tidigt i morses inte hade lika ont i skröpplet som jag brukar ha.... det tro jag det, med så mycket morfin i kroppen!

Jag har aldrig tidigare gjort ett sånt här misstag... jag har gjort fel, men inte plockat i mig morfinet vid fel tidpunkter o hoppat över andra viktiga medikamenten.... så nu kan jag det här också och jag kommer va galet noga varje kväll hädanefter kan jag lova!!
*nickar nöjt*

Hade mysigt besök under eftermiddagen då jag fick träffa min guddotter Tindra för första gången!!
*ler brett*

Hennes mor o far och moster var här o det var så trevligt att ha dem här, superfina blommor fick jag också, tack för det!!


Ser nu fram emot att få natta mig ikväll... kommer inte bli mycket mer gjort ikväll än att ligga i soffan och kolla tv-utbudet!

Önskar er alla en supergo kväll!

Onsdagskramar
Fru Moschi

Kommentarer :

#1: En 32 årig kvinna me 2 barn

Idag fyller ja 32. Firade lite me familjen hemma. Åt god mat å fick ett presentkort på kläder.

Svar: Men grattis i efterskott!! Vad mysigt!! Hoppas du får en fin dag idag också!!Kram
Fru Moschi

skriven

Kommentera inlägget här :