hittarecept.se frumoschi.blogg.se - Piller och choklad!

Piller och choklad!

Ja ni som har undrat....jag vill verkligen att min blogg ska se lite snyggare ut!!
*ler*

Men när man är född i farstun, tappad i bäcken, inte har alla hästar i stallet, fimpad luma eller jaaa, kalla det vad ni vill...när man inte är så himla smart alltså, så kan jag bara lugnt konstatera att jag inte fattar ett j-a skit!!
*skakar på huvudet*

Fråga mig om sjukdomar, omläggningar av stukade fötter, oroliga barnmagar, prickar, sockerkakor eller hur man byter påse i dammsugaren...då är jag med!! Men den här gränslöst invecklade datavärlden där det ska skrivas koder för att få en snygg bakgrund på bloggen eller finare uppstapling av dess innehåll.... *suckar djupt*.... då ser jag ut som ett frågetecken hela jag!!

Jag verkligen ogillar koder i vanliga fall och har full sjå med att komma ihåg bankkortets pinkod eller inloggningsuppgifter till facebook!!

Det finns ju så enormt många oerhört intelligenta människor här på jorden.... varför missades just den genen hos mig?!
*blinkar med ena ögat*

Jag får fortsätta att titta på alla koder och smarta folks tips om rundade hörn i headern och gnugga mina små grå... och fortsätter samtidigt med nåt jag är bra på....dela mina egna mediciner och äta choklad!

Onsdagskramar
Fru Moschi
 

Kommentarer :

#1: 32 årig kvinna me 2 barn.

Just nu sitter familjen å ska åka till kläppen å åka skidor. Å då undrar du naturligtvis varför åka bort från varma Falköping till kallare breddgrader. De va order från mor. Hon tycker att mina ungar ska lära sej att åka skidor. Men ja ska absolut inte göra de för ja har försökt å ja tyckte de va för farligt. Minusgrader är inget för mej. Ja lagar hällre mat istället. Men en sak glömde jag att packa ner CHOKLADEN.

Svar: Men vad härligt att ungarna får lära sig att åka...du MÅSTE ju inte åka skidor för att du är uppe i kylan vännen...gör du det du gillar bäst o glöm inte att köpa choklad så fort du får chansen!! ;)Kram o ha det gott i kylan!
Fru Moschi

skriven

Kommentera inlägget här :