hittarecept.se frumoschi.blogg.se - Önskar er alla en god natt!!!

Önskar er alla en god natt!!!

Ibland blir det lite för mycket TÄNKANDE och donande för min hjärna!! Jag har ett enormt behov av att bara få vila hjärnan tillsammans med skröpplet till kropp... förmiddagen idag blev lite för mycket i tänkandets tecken för att visa sig vara nyttigt för Fru Moschi!!
*blinkar med ena ögat*

Eftersom förmiddagen är den absolut sämsta tidpunkten för mig när det gäller smärtstatus så kan jag nu komma med ett liiiitet litet tips till er som kanske någon gång vill ha ut något vettigt ur vår relation till varandra.....
*harklar mig*
RING INTE MIG PÅ FÖRMIDDAGARNA!!! Förvänta er aldrig att ni ska få ett vettigt svar från mig om ni mailat eller skickat sms, jag älskar att få främmat och det även oanmält men inte på förmiddagarna.
*skakar vänligt men bestämt på skallen*
Jag är hemskt ledsen, men jag har en så nedsatt funktionell förmåga vid den tidpunkten att man skulle kunna behöva ta fram HLR-kunskaperna och se om de går att utöva på mig för att få någon som helst vettigt och klokt gensvar på eventuella frågor..... Jag funkar helt enkelt inte som man borde göra...speciellt i min relativt unga ålder och  med tanke på att jag dock ser ut som att jag varit hyfsat skyddad från kärnvapenstrålning och sena nätter med alkohol som enda vän..... Jag är så full av smärta och det äter upp mig sakta men säkert inifrån och ut.... mina tankar kan inte sorteras och jag kan inte bestämma vad som är viktigast.... ta hand om mig själv eller göra allt som folk ber mig om. Jag kan meddela här och nu att jag väljer enbart MIG SJÄLV och mitt välmående på förmiddagar, så jag får vänligen men å det bestämdaste be om att ni får återkomma efter kl 13.30 till mig så kan vi göra ett nytt försök att se om jag är vänlig och artig nog att kunna tilltalas.......
*ler lite*

Nu är hjärnan tom pga mina nattmediciner som är bra när jag tar dem....så nu kryper jag intill Batman som ligger intill min säng....hoppas på en god natt till oss alla o envar!!

Pöss och nattekram
Fru Moshi

 

Kommentera inlägget här :