hittarecept.se frumoschi.blogg.se - Min man på dejt med en annan.....

Min man på dejt med en annan.....

Exakt idag för 28 år sedan så träffade jag Herr Faschi!!
*ler kärleksfullt*

En mycket god vän till mig som jag träffade då jag började vårdlinjen på gymnasiet ville presentera mig för hennes killes bästa kompis.... just den här kvällen hade han tyvärr en dejt med en annan tjej..... det blev ingen långvarig dejt kan jag berätta!
*blinkar med ena ögat*

Eftersom min make då läste i Örebro under veckorna så fick vi nöja oss med några gamla hederliga telefonkiosksamtal för hans del och jag låg i min rosa saccosäck med min rosa plasttelefon under hakan....han matade på enkrona efter enkrona och efter två veckor så bestämde vi oss för att vi var ett par!!

Min goa vän och jag slog vad om en liten mjukiselefant ifall jag och Herr Faschi skulle bli tillsammans eller
 
inte....hon vann den!!
*ler nöjt*

Tack goa Malin för att du var så säker på att jag och Tony skulle passa ihop!!
<3

Jag är idag mer kär i min man än någonsin.... vi liksom hör ihop jag och han och guuuud nåde honom om han någonsin går på dejt med någon annan igen!!
*skrattar och blinkar med ena ögat*

Kvällskramar
Fru Moschi

Kommentarer :

#1: Gabriella

<3

Svar: Lööv Hjärtat mitt<3
Fru Moschi

skriven
#2: Tizzel

Det börjar verka kärlek banne mig!!! 😊❤️

Svar: Haha ja minsann...det måste väl ändå va lite kärlek i luften Tizzlet!!? ;)<3
Fru Moschi

skriven
#3: Ankie

Som vi sa.. Ni är ett <3 grattis!

Svar: Tänk Ankie....hade inte en tanke på det förut idag att det faktiskt var 28 år sen exakt idag...kom på det nu ikväll o började minnas tillbaka lite!!Tack goa....he is a keeper!! ;)
<3
Fru Moschi

skriven

Kommentera inlägget här :