hittarecept.se frumoschi.blogg.se - Lite värme skulle inte skada...

Lite värme skulle inte skada...

Ligger i soffan och mumsar Marabou mjölkchoklad med maken intill.... *ler*

Drömmer mig bort till varmare breddgrader när det är så här kallt.... skröpplet skriker efter värme!!
Jag får drömma i 56 dagar till, sen mina kära vänner...får jag njuta av värme, sol, hav, drinkar...solstolar och mat!


Jag och herr Faschi åker till Kap Verde.... *blundar o längtar*.... så jädrans gött ska det bli!!

Vi har bokat all inclusive den här gången också, det var helt okej att slippa tänka på pengar till godricka o lunch när vi var i Grekland för dryga året sen så vi tänkte att vi kör på det igen!
*ler*

Det blir första gången för oss på Kap Verde, vi har hört en massa gott om öarna där så det ska bli spännande att se om det blir som vi förväntar oss!
Bara det är riktigt varm och gött så har vi kommit långt i vår förväntan....

Jag får kura intill maken för lite extra värme fram till dess för den här råa kylan vi har nu kryper in i benmärgen och jag får nästan frost på mina orakade ben!
*blinkar med ena ögat*

Fridens liljor på er ungdomar och ålderdomar!!

Torsdagskramar
Fru Moschi








Kommentera inlägget här :