hittarecept.se frumoschi.blogg.se - Vårrusig ångervecka.....

Vårrusig ångervecka.....

Hur gött är det inte eller?!
*ler brett*

När solen skiner och fåglarna kvittrar... i slutet på februari får vi redan en skön försmak på våren som stundar!!
Åh så jag längtar efter att ställa ut min solstol och luta mig bakåt i solen med en kopp java i handen! Känna solens strålar mot huden och låta dem "bränna" lite gott medans jag hör alla grannbarnen sprudla av lekfullhet och energi!! Där kan jag sitt länge.... hur länge som helst!

Herr Faschi och jag räknar ner för fullt och idag är det 31 dagar kvar tills vi ligger på stranden på Kap Verde och låter solens strålar värma hela våra kroppar medans en god drink eller en kall öl kommer att vila i handen i stället för javan som vi kommer ha i handen hemma i vårsolen senare!
*klappar händerna lite snabbt*

Tänk att jag blir som ett barn när jag längtar efter sol och värme...det spritter i kroppen och pirrar i magen över allt det där goa vi har framför oss. Att få starta våren med en solresa utomlands och sen komma hem till Sverige och få fortsätta med go vårvärme....vem blir inte alldeles småtossig inombords av det hörrni?!
*ler*

Ojojoj så jag behöver den där värmen nu....skröpplet till kropp värker illa och värmen är så göttig och får kroppen att liksom andas ut och få lite ro!

Fick go distanshealing av en speciellt go vän idag, det är guld värt!! Jag slappnar av en stund och är så tacksam över att hon lägger energi och omtanke på mig!!
*tittar på goa vännen*
Ni som inte har testat healing gör det någon gång....det är otroligt speciellt....en känsla i kroppen som knappt går att beskriva!! Man behöver inte vara rädd för hokuspokus och att det skulle vara farligt på nåt vis, näpp.... det är ren och skär energi och vem är rädd för att få lite mer energi?!
*höjer ögonbrynen och kollar runt*
Det är ju inte kärnkraft det är tal om.....
*blinkar med ena ögat och ler*

Jag ser fram emot mer energi i form av healing framöver och jag är också redo för att få energi via det stora runda gula klotet uppe i det blå..... jag är redo för våren.... så kom an nu bara....
*viftar ivrigt*

Får väl försöka ge Herr Faschi lite healing här i soffan ikväll nu i väntan på sol och värme, stackarn är dödssjuk i ett förkylningsvirus som han drog på sig i helgen! Hans brist på energi och den fullkomligt orkeslösa kropp han släpar runt på ger hela hans väsen lite av känslan av att hans sista stund är kommen!!
Han snörvlar och suckar och är så hängig att ett par riktigt hängiga platta bröst skulle se yppigt toppiga ut i jämförelse med hans kroppshållning!!
Ja ni vet hur en man kan bli så där riktigt riktigt sjuk..... där är Herr Faschi ikväll...stackars liten!
*skakar uppgivet på huvudet*
Om han inte gaskar upp sig tills imorrn..... ja då får jag fundera på om jag inte ska lämna tillbaka honom till "uppfödaren"...nån form av garant borde man ju ha när man tar sig an en karl som från början så pigg och kry ut?!
*ser frågande ut*
Ska göra mitt bästa för att få honom i hyfsat nyskick igen, annars får jag kolla i mina papper om det finns någon ångerrätt på karln!!
*blinkar med ena ögat och ler*

God afton och fridens liljor på er alla unga och gamla och er däremellan!!

Måndagskramar
Fru Moschi
 


Kommentarer :

#1: Ankie

<3<3<3

Svar: BAMSEKRAMAR goa vännen min!!<3
Fru Moschi
Fru Moschi

skriven
#2: Petra

Du pillan, det finns absolut ingen garanti här inte...man får det man tar ;-)

Svar: Haha...är det så Petra?! ;) Ja...det kanske är tur det, för annars hade väl Herr Faschi lämnat tillbaka sin fru för många år sen!! Haha....
Fru Moschi

skriven
#3: Maja

Pillan min Pillan :)

Som jag saknat min internet vän :(

Sitter här och googlar lite och funderar på mitt liv och så många gånger som förr så fladdrar tankarna iväg till en underbar kvinna vid namn Pillan som blev min internetvän....

Så jag googlar efter dig och hittar denna blogg :)

Efter att jag avslutade mitt FB konto så försvann våran kontakt och nu är jag bara på Instagram.....

Hoppas du läser detta fastän du inte varit aktiv på ett tag så vi kan höras av igen min kära fina vän och du är verkligen lika vacker ännu....

Kramar från Maja "liljansval"

Svar: Underbara Liljan min!! Så enormt längesen, tänker på dig med jämna mellanrum o undrar hur du har det!!?
Tack för att du hittade hit, hoppas vi kan höras mer igen....jag ska försöka få igång mitt bloggande igen!!
Bamsekramar
Fru Moschi
Fru Moschi

skriven
#4: Maja

Åhh vad glad jag blev att du såg min kommentar 😊
Mycket har hänt sedan sist och jag önskar att vi kunde prata ikapp oss 😘 lite svårt när man inte har FB längre. Men kika in på min Instagram majal65 så ser du lite vad jag pysslar med 😊
Vi måste höras snart igen. Stora kramar till fina vännen min ❤️❤️❤️

Svar: Lovar att kika in hos dig Maja min Maja.... så glad över att höra av dig igen <3Kramar i massor o hoppas du mår gott!!
Fru Moschi

skriven

Kommentera inlägget här :