hittarecept.se frumoschi.blogg.se - Ner i bingen o hoppas på....

Ner i bingen o hoppas på....

 
Då var det nattasärken på å ner i bingen för att hoppas på lite..... jaaa....nu vet jag hur en del av er tänkte där direkt...vad tusan sa ho ha särken te om ho sa ner i bingen ååååhh...åååeh....jaa muschla... NEJ NEEJ!! Inget muschlande för herr Faschi ikväll....det är måndag och han ska upp tidigt imorrn och fru Moschi har tagit sömntabletter å alla di andre starka pellrena.... så nattsärken är min livboj kan jag säga.... när den ä på så blir det inget av!!! Jag hoppas på go sömn jag....och en snarkfri sån vore bra ock!!
*blänger lite på maken*

Så era snuskgubbar och tanter....  morsning och good night på er...ja det gäller de få av er andra också!!

Nattepöss
Fru Moschi

Kommentera inlägget här :