hittarecept.se frumoschi.blogg.se - Allt ska inte vara i mig!

Allt ska inte vara i mig!

Tror minsann att det är en bassilusk som försöker bita sig fast i skröpplet te kropp också.... och det måste vara en enveten en för i den här hyddan är det trångt redan innan av sånt som inte ska va där. så bra kämpat där!!
*pekar från topp till tå*

Echinagardet har jag kört hårt med hela dagen o hoppas på att det skrämmer iväg oinbjudna gäster.... jag måste vara frisk på måndag för jag har en omgång med lagningar som ska göras och har möte i majblommeföreningen på kvällen....det tog jag på mig med förbehållningsrätt, om jag mår bra och inte är på väg att bryta ihop av att skröpplet aldrig går att lita på o jag kan inte boka in mig på några aktiviiteter när jäg inte vet hur jag mår.
Ordförande i föreningen har tålamod som en ängel, för jag har inte kunnat komma på något av de tidigare två mötena jag varit inbjuden till. Vi får se vad som händer på måndag, hur skröpplet känns och hur det gått med lagningarna.
Kroppen går först och det har  jag sagt hela tiden, orkar inte min kropp med det så får man bara gilla läget. För hur gärna jag än vill, så blir det inte bra om jag åker iväg och sätter mig på en stol och ska vara koncentrerad och uppmärksam när inte kroppen och hjärnan vill det. Men det är pinsamt och jobbigt att inte klara av att göra en så enkel grej.....
Nu blir det natti natti här o jag önskar er alla en god natt!!! Det ska jag ha, så natti natti alla människobarn......

Sweet Dreams
Fru Moschi
 

Kommentera inlägget här :