hittarecept.se frumoschi.blogg.se - Mitt i "Mellon"......

Mitt i "Mellon"......

Har lite bloggtorka för att jag har skröppelvärk..... har lite svårt med koncentrationen och får inte riktigt ordning på tankarna!
Jag har den där ilskna "ontändainibenmärgsvärken" och känner mig lika trött på mig själv som jag är på att ha en kropp som bestämmer när f-n jag ska kunna ha det gött eller inte!
*suckar lite*

Men så är det.... Life is Life som den gamla 80-talsdängan hette.... Jag gillar läget, skiter i att försöka tänka och ligger i soffan och bara ääääär!

Melodifestival på TV:n som Herr Faschi inte kan låta bli att titta på.... så, jag lyssnar väl jag också när jag ändå är i samma rum!!
*blinkar med ena ögat*
Hoppas att det blir lite angenämare toner nu ikväll när de kommit lite längre fram i det här "Mellotåget" som likt en kilometerlång lastvagnsradda kört runt på en massa överblivna låtar som ingen riktigt visste vad de skulle göra med.... vi tar 47 småstationer (läs deltävlingar) och slänger av dem där så svenskarna får nåt att reta sig på innan.....eventuellt det kommer några gobitar som vi kan rösta på vid ändstationen, men som kanske eventuellt inte blir aktuellt att skicka vidare till stora Schlagerfestivalen!!

Så go vänner...hoppas ni får en go "Melloresa" ikväll om ni åker med på det tåget...ni andra som liftar runt på tummen och gör andra lite wild & crazy-grejjer ikväll...ha det fint ni också!

Lördagskramar till en Kap Verdelängtande
Fru Moschi
 

Kommentera inlägget här :