hittarecept.se frumoschi.blogg.se - Hela högen te statera!

Hela högen te statera!

Jaaa min goa vänner, nu får vi se när jag hinner att blogga framöver!
*ler*

Om fyra timmar kommer min mobil väcka mig, då är det dags för äventyr minsann! Jag tror nog att jag aldrig någonsin känt mig så lugn o sansad kvällen innan vi ska ut och resa som just ikväll!
Det är så mycket lättare när det gäller själva packandet när man ska åka till ett land där pengar kommer spenderas just på shopping!!
*nickar nöjt*
Ungarna har lite önskemål om vad vi ska kika efter till dem....får se vad vi hittar!!
Jag tror Sonen är den som har längst lista så den får han sms:a....Imorgon kväll vid den här tiden hoppas jag på en stor moschito till frun och en stor sejdel med öl till maken. En go köttbit till det o bakad potatis o majskolv...mmmmumma, en o annan whiskey kommer nog åka igenom strupen-

Jag lovar att ni kommer få höra av mig  så fort jag får möjligt att uppdatera oss!
 
Sov gott nu alla, vi ses om 2 veckor!!

NATTEKRAM
Fru Moschi
 

Kommentarer :

#1: Åsa M

Hoppas ni får en riktigt bra resa med trevliga upplevelser o fina saker med tillbaka hem. Kram

Svar: Tack Åsa....det har varit toppen o jaaa, jag har handlat finfina saker!! ;)
Kram
Fru Moschi

skriven

Kommentera inlägget här :