hittarecept.se frumoschi.blogg.se - Saknar gamla bloggtiden på AB!!

Saknar gamla bloggtiden på AB!!

För några år sen och lite till så hade jag en enorm tur att få bli en av det utvalda till Aftonbladets sommarbloggare!
Det var nog bland det roligaste jag gjort någonsin, en massa folk var intresserade av att läsa om min vardag som tonårsmamma.... Tonårssommar hette min blogg och jag hade som mest snudd på 100 000 läsare några dagar. Jag kunde aldrig föreställa mig att det skulle intressera folk att läsa om min vardag, men jag förstod snabbt att "vanligt" folk ÄR intresserade av att man delar med sig av sin vardag med de problem och glädjeämnen man snubblar över som tonårsförälder.
Jag hade alltid lov av mina ungar att dela med mig av det jag skrev om som handlade om dem.
Tyvärr så fick jag lägga ner den bloggen efter att några i barnens skolomgivning började skriva elaka saker, jag tyckte att man kanske kunde ta sånt privat då man också kunde vara ärlig med att visa sitt ansikte eller iaf tala om vad man heter och vad man ansåg vara problem. Men vi hade inte riktigt samma åsikt kring detta o det blev för tungt och jag hade lovat mig själv och min familj att OM det skulle skapa något som helst obehag för familjen så skulle jag lägga ner bloggen.... jag la ner bloggen!

MEN.... jag sparade hela bloggen och jag läser i den titt som tätt och saknar faktiskt den tiden lite när det var high life med ungarna!! Så mycket sköna kommentarer och situationer som jag är så enormt glad över att jag har dokumenterat, annars hade jag ju glömt bort flera av dem!!

Jag kommer att dela med mig av några inlägg från Tonårssommar då och då...bara för att jag själv kan skratta åt "eländet" idag!!

Jag kan fortfarande idag få mail av gamla läsare som letat upp mig och undrar om jag skriver nån annastans , det värmer gott!!

Som jag skrev häromdagen, jag hoppas verkligen att jag hittar min gamla bloggnista igen och att jag blir så pass varm i kläderna så jag kör på av bara farten!!

Önskar er alla en bra start på helgen och bjuder på en bild av mig som en av mina goa bloggvänner från AB-tiden ritat!

Kramar
Fru Moschi
 

Kommentera inlägget här :